Bună dimineața!
Am auzit că și la „bubuială” îți trebuie școală. Iar eu pot să spun că sunt școlit și antrenat… din Vama Veche până în Marbella. 😃
Cam așa s-a încheiat la mine săptămâna trecută, care trebuie să recunosc că a fost una lungă.
Și mi-am zis că buna mea dispoziție din weekend poate îți aduce și ție un zâmbet pe față, cu care să-ți începi noua săptămână.
Dacă am reușit… îmi poți mulțumi cu părerea ta. 🙂 La finalul newsletterului este un buton prin care poți da o notă la munca noastră.
(Sursă imagine: WhatsApp)
În cadrul evenimentului global Conversations din São Paulo, Brazilia – Meta a dezvăluit o serie de actualizări AI, destinate afacerilor care comunică cu clienții lor prin WhatsApp.
Noile funcții vor ajuta companiile să răspundă mai ușor la întrebările frecvente și să ofere clienților soluții mai rapide și eficiente.
În prezent, Whatsapp are 2 miliarde de utilizatori la nivel mondial, iar peste 120 de milioane folosesc aplicația lunar.
Fiecare afacere are nevoie de un asistent AI, capabil să ofere rapid răspunsuri și suport clienților – susține Mark Zuckerberg.
Noile funcții AI al WhatsApp vor ajuta afacerile să:
🛈 Ofere informații despre afacere (ex. locația sau orarul de funcționare)
🛈 Furnizeze detalii despre prețuri și stocuri
🛈 Recomande produse și servicii
🛈 Răspundă la întrebări despre reduceri, plăți și metode de livrare
(Sursă imagine: WhatsApp)
În cadrul evenimentului global Conversations din São Paulo, Brazilia – Meta a dezvăluit o serie de actualizări AI, destinate afacerilor care comunică cu clienții lor prin WhatsApp.
Noile funcții vor ajuta companiile să răspundă mai ușor la întrebările frecvente și să ofere clienților soluții mai rapide și eficiente.
În prezent, Whatsapp are 2 miliarde de utilizatori la nivel mondial, iar peste 120 de milioane folosesc aplicația lunar.
Fiecare afacere are nevoie de un asistent AI, capabil să ofere rapid răspunsuri și suport clienților – susține Mark Zuckerberg.
Noile funcții AI al WhatsApp vor ajuta afacerile să:
🛈 Ofere informații despre afacere (ex. locația sau orarul de funcționare)
🛈 Furnizeze detalii despre prețuri și stocuri
🛈 Recomande produse și servicii
🛈 Răspundă la întrebări despre reduceri, plăți și metode de livrare
În primele 4 luni din 2024, România a reușit să atragă investiții străine directe în valoare de 3,32 miliarde de euro. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în care ISD erau de 2,4 miliarde de euro, aceste cifre reflectă interesul crescut al investitorilor străini.
Conform raportului băncii centrale, investițiile nete în capital propriu au fost de 3,014 miliarde de euro. În același timp, împrumuturile nete dintre companii au ajuns la 216 milioane de euro.
🤝 Se deschid din ce în ce mai multe afaceri străine. Numărul de noi întreprinderi cu capital străin, în primul trimestru a înregistrat o creștere de 0,9%, adică un total de 2,308 afaceri înființate.
Potrivit unui studiu realizat de Kearney, la începutul acestui an, România a fost recunoscută ca fiind a 17-a cea mai atractivă piață emergentă pentru ISD, la nivel global. (Sursa: See News)
(Sursă imagine: Flux Academy)
📊 La nivel global, 3 website-uri se construiesc pe secundă, ceea ce rezultă un total de 252.000 site-uri noi în fiecare zi. (Forbes)
📊 Potrivit CXL, un utilizator își formează prima impresie despre un website în aproximativ 50 de milisecunde (adică 0.05 secunde).
📊 40% dintre vizitatorii unui website se așteaptă ca acesta să se încarce în cel puțin 3 secunde. (Forbes)
📊 După o experiență slabă, 88% dintre utilizatorii web sunt mai puțin predispuși să se întoarcă pe un website. (HubSpot)
📊 Cele mai apreciate elemente vizuale sunt: fotografiile (40%), schema de culori (39%) și video (21%). (Top Design Firms)
📊 22% dintre cumpărători, aleg să returneze un articol, dacă acesta arată diferit de fotografia produsului de pe website. (Results Imagery)
(Sursă imagine: Big Basket Co)
Potrivit unui studiu realizat de MKOR, 38% dintre români sunt preocupați de impactul acțiunilor lor asupra mediului, atunci când fac cumpărături.
O parte dintre ei sunt reprezentate de mamele mileniale, care trăiesc în mediul urban. Conform studiului, acestea reflectă profilul Consumatorului Etic – al cărui decizii de cumpărare sunt influențate puternic de impactul social, ecologic și moral al acestuia.
Mamele mileniale au copii mici, o educație superioară, iar în ciuda faptului că au venituri mici sau medii, cumpără produse și servicii care respectă standarde ridicate de etică – chiar dacă acestea nu sunt întotdeauna accesibile financiar.
Totuși, majoritatea Consumatorilor Etici îi putem găsi în mediul rural, unde 22% dintre aceștia au obiceiul de a-și cultiva propriile plante.
În general, Consumatorul Etic este o persoană responsabilă, iar printre prioritățile ei se află:
♻️ Alimentația sustenabilă, prin care evită risipa de alimente și cumpără doar cât are nevoie (70%)
♻️ Are o locuință sustenabilă și din rutina ei face parte reciclarea (64%)
♻️ Preferă să se deplaseze pe jos, cu bicicleta sau trotineta (49%)
♻️ Are obiceiul să recondiționeze unele obiecte (39%) – din care bărbații aleg repararea bunurilor, pe când femeile preferă să cumpere produse second hand
♻️ Alege ambalajele sustenabile și folosește sacoșe textile (55%)
Printre produsele care Consumatorul Etic preferă să aleagă variantele sustenabile sunt: alimente, cosmetice, cafea și băuturi, produse pentru îngrijirea casei și articole fashion.
Din studiu a reieșit și faptul că acest profil de consumator ar utiliza mai des produse sustenabile, dacă nu i-ar sta în cale aspecte precum: prețul mare al produselor (58%), neîncrederea în etichetele eco (35%), varietatea redusă a ofertelor (28%) sau lipsa informațiilor despre anumite produse (24%) și timpul destinat pentru căutarea alternativelor sustenabile. (21%) (Sursa: MKOR)
(Sursă imagine: Miles Astray – F L A M I N G O N E)
|
Am spus și zilele trecute, superputerea mea e echipa mea. Fără să am oameni pe care mă pot baza și care la rândul lor se bazează pe mine că-mi respect angajamentele, n-aș fi construit atât de mult și nici atât de rapid.
Dacă vrei să copiezi și tu tot procesul prin care eu mi-am construit echipa din agenție, te invit în Picasso Agency: un program destinat freelancerilor care vor să facă tranziția către agenție și proprietarilor de agenții care sunt blocați la încasări mai mici de 300.000 de euro pe an și vor să scaleze.
Ca să descoperi toate detaliile despre program, dar și investiția ta (de timp, bani și energie), programează-te la un apel gratuit cu colegul meu, Daniel, iar el te va pune la curent cu tot ce trebuie să știi: